Kallt som satan?

Publicerat: 2008-05-15 Kl: 12:56:21 | I kategori: Min vardag


???! Vad fan är det frågan om. För några dagar sen var det så varmt så man inte ens kunde ha på sig en tjocktröja. Idag är det så kallt så man måste ha på sig jacka för att överleva. Skit Sverige. Varför kan det aldrig bara vara bra väder här? Nåt ska alltid vara fel. Sämst.

Idag vaknade jag 08.06. Duktig jag är! Klev upp, såg att Danne hade skrivit en gullig lapp till mig och lämnat en cigg. Då blev jag glad :) Så jag rökte den, sen gick jag o satte mig vid datorn lite. Kollade runt. Såg till min besvikelse att Zofie inte laddat upp bilderna någonstans for me to see än. Kunde inte logga in och ta emot dom igår. Men idag tar jag mer än gärna emot dom :D Okej zofie? Bra.

Nu sitter jag hemma en sväng. Ska hämta lite kläder och så. Hälsade på mina älsklingshundar. Sen ska jag ner på Ica sen ska jag åka tillbaka till älsklingen. Har så jävla ont i kroppen idag alltså. Ibumetin hjälper inte heller. Fan.

Sitter och lyssnar på "A drop in the ocean", världens finaste låt. Den älskar jag! I was praying that you and me might end up together, if you dont love me pretend...  lalalaaa.. Finaste låten. Jag älskar dig, Danne.

Nu ska jag göra nån nytta. Behöver snus också. Helveteeeeeee.
Ciao. Emma


image69

image70


Snart kommer Tobias hem. Jag saknar honom så jääääävla mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0