Förbannade fitt sverige

Publicerat: 2008-05-15 Kl: 20:00:15 | I kategori: Min vardag


Fan vad förbannad jag är. Jag hatar verkligen dethär vädret. Fryser ihjäl och kan inte vara ute mer än 5 minuter för man tror att man hamnat i Jukkasjärvi eller nåt. Bara blåsten försvann nån jävla gång så skulle det bli mycket bättre. Även om solen strålar ute, så fryser man ändå arslet av sig för att det blåser IS vindar från alla håll och kanter. Men det blåser ju alltid i denhär stan. Det går inte att göra nånting åt. Just därför ska jag flytta härifrån så fort jag får chansen. För fan.

Zofie verkar jobba eller nåt. Jag förstår inte varför jag är så desperat efter just domdär bilderna, haha. Konstigt, men så är det. Cant help myself.

Jag somnade bredvid Danne vid 5 och sov i 2 timmar. Sen vaknade jag och frös som bara satan själv. Värk överallt, tror jag håller på att bli sjuk. Sen var jag så godissugen så jag var tvungen att gååå hela vägen till ICA och hem igen, i detta vädret. Medans jag frös och hade ont i benen. BLÄ. Jag är less på allt.

Nu ska jag sluta klaga. Måste hitta en telefon och ringa ett samtal.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0