Orolig

Publicerat: 2008-03-22 Kl: 01:54:44 | I kategori: Min vardag


såhär orolig har ja inte känt mej på mycket länge... fyfan orkar inte med sånthär !!!

HAR DU POJKVÄN?
japp :) min älskade daniel

VEM SPOTTADE DU I ANSIKTET SENAST?
mamma

HUR TIDIGT STIGER DU UPP?
absolut inte tidigt

VEM ÄLSKAR DU MEST?
tobbe och danne

VILKA HATAR DU?
det är en massa olika

VEM/VILKA VET MEST OM DIG?
tobbe

VART TRIVS DU BÄST?
I solen

SENASTE INKÖP?
hm. inte köpt nåt idag ;O Men en cola köpte danne förut så de får väl räknas då

VEM RINGDE DU SENAST?
danne

VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU?
mina mörkblåa chic mjukisbyxor, strumpebyxor, blåa strumpor, ett vitt boxarlinne & en grå tröja med luva

VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL?
Är med sebbe just nu, varit det ikväll. sen ska jag vara med danne när han kommer

ÄR DU SERIÖS?
ja för det mesta.

TYCKER DU OM ATT SOVA ENSAM?
Neee ja kan inte göra det

VILKEN TJEJ GILLAR DU BÄST I DIN KLASS?
Lucia hetl klart

VILKEN KILLE GILLAR DU BÄST I DIN KLASS?
vettefan

RÖJARKVÄLL MED POLARNA ELLER MYSKVÄLL MED ÄLSKLING?
myskväll med älskling, är inte så mycket för o festa ja eller..

VILKEN FÄRG HAR DU PÅ HÅRET?
blondt

VAD HAR DU FÖR FÄRG PÅ ÖGONEN?
gröna

FAVORITFÄRG?
rosa och rött, även babyblått är fint !

ÄR DU UPPVÄXT I STAN ELLER PÅ LANDET?
stan

HAR DU UTLÄNDSKA FÖRÄLDRAR?
nee..

TYCKER DU OM DIN PAPPA?
ja egentligen

GILLAR DU ATT LAGA MAT?
nää, ja lyckas aldrig nå bra me sånt

HUR MÅNGA PAR SKOR HAR DU?
vettefan alltså

VAD HAR DU PÅ MACKAN?
smör, ibland pålägg

VAD ÄR DITT BÄSTA GODIS?
hm. sura saker tror jag

HAR DU NÅGON KOMPIS SOM SNARKAR?
jaaa.. zofie mattsson (numera giden) snarkaed som FAN när vi va små, fick allid lägga mig i ett annat rum för jag kunde ej sova ;) Haha. danne snarkar när han sover djuuupt åxo. och jag snarkar när jag är förkyld

VEM SOV DU ÖVER HOS SENAST?
daniel

BRUKAR DU BLI FULL?
nee, eller när ja dricker blir ja väl full men ja dricker inte ofta alls.

BÄSTA GLASSEN?
hmm.. krossad choklad är gott, från GB. sånadär 1 liters :D sen är daim, tiptip & calippo favoriter..

VAR HAR DU ONT?
i själen, där jag har opereat mig, i fingrarna o i benen. även lite småsmärta i ryggen

VEM ÄR BÄST JUST NU?
sebbe!

ANVÄNDER DU HÅRSPRAY?
händer väl ibland när luggen ramlar ner om man sätter upp den, men inte annars. inte i "styling" syfte.

SKOSTORLEK?
trettiofyra/trettiofem.

VILKA BOR DU MED?
Mamma är ju lixom den som jag är folkbokförd med ;P haha. sen bor pontus åxo där, och danne bor ja ju med kan man säga

VAD HAR DU I DITT FÖNSTER?
två halvdöda blommor & en jättefin ljusgrej som ja fick av vilma på min 17års dag :)

ÄR DU ROMANTISK?
inte så mycket. men jag är kärleksfull

HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I SÄNGEN?
4. men sover på 1.

VAD HAR DU MVG I?
Engelska

VAD HAR DU IG I?
(räknar inte gymnasiebetygen).. idrott bara.

HUR MÅNGA CONVERSE ALLSTARSKOR ÄGER DU?
ett par. använder dom ej dock, gamla somfan..

NÄR SKA DU GÅ OCH LÄGGA DIG IKVÄLL?
på morgonkvisten lär det väl bli som vanligt..



CIAO

Kommentarer
Postat av: vilma sötnosen

Tack för den fina kommentaren gummsi gumman:)men bilden ja skicka tog vi typ förra veckan kanske:-D

2008-03-22 @ 22:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0