Nattuggla

Publicerat: 2008-06-12 Kl: 04:44:26 | I kategori: Min vardag


Godkväll everybody. Det är sent men jag har inte somnat än. Eller slumrat till framför tvn har jag gjort medans Sebbe suttit och spelat Fifa eller nåt, och Danne min älskling har legat i sängen och snarkat som en gris, ha ha sötnos.

Förut gick jag och Sebbe en riktigt lång promenad
, men det var rätt skönt ändå. Förutom min tunga väska, det var jobbigt för min axel somfan. Så gick vi på Shell, sen gick vi och mötte en mycket full Daniel Valderrama. Haha, helt packad o slocknade nästan direkt när vi kom hem. Han kom hem vid 12tiden, så det var ju skönt iaf så han slapp väcka mig mitt i natten och ramla in här stupfull, haha. Jag är glad att han inte går ut speciellt ofta ;)

Imorgon ska jag som sagt på Richards student
. Eller ska väl kolla på alla andras också såklart, speciellt Linas!! Så stolt över dej,hoppas du vet det. Hoppas du får en riktigt grym dag alltså :) ..Iallafall, efter jag har varit på studenten ska vi hem till min faster & mina kusiner och käka middag och sådär. Mysigt! Inte träffat dem sen i julas, så det ska bli roligt. I miss them.
Sen efter det ska jag nog träffa Sebbe hade jag tänkt. Jag skulle egentligen ut, men vad fan. Får se hur det blir med den saken, verkar inte som att nån av mina kompisar ska ut satt... Men men.

Nu drog Sebbe nyss
, sitter och väntar på att han ska logga in på msn, han bad mig logga in. Undrar varför? Vad kan vara viktigt att prata om över msn när vi umgåtts hela dagen och kvällen? Han är lite konstig han, Sebastian Lindgren. Haha. Så nu passar jag på att skriva lite blogg, to make up for lost time typ. Var ju längesen jag skrev "regelbundet" eller vad man ska kalla det. Datorn hemma hos Danne är så jävla seg så det tar hundra år att skriva blogg, därför sker det inte så ofta när jag är där. Och där har jag ju varit nu i flera månader. Man behöver komma hemifrån ibland.

Har sån förbannad jävla ledvärk alltså.
Vill hugga av mig benen och armarna, fingrarna med. Bara för att det har varit så jävla regnigt & kallt ute idag så gör det ont. Åt helvete med det. 1g alvedon hjälpte inte, ett vaarmt bad hjälpte en liten stund, medans jag låg där i, men när jag klev upp gjorde det lika ont igen. Och sen dess har jag haft ont hela tiden. Känns som att jag skulle behöva stretcha varje muskel i kroppen. Sjukt ont alltså. Sämst. Hoppas det inte regnar imorgon alltså, jag ber till Gud. Okej, jag vet att det inte kommer att vara bra väder och soligt, men det behöver inte regna. Det kan väl fan regna nånstans där det behövs, överallt där alla jävla skogsbränder pågår vore väl lite lämpligare kan man tycka. Men naturen är lite knepig sådär ibland. Haha. Värsta filosofen. Tycker skitsynd om alla som tog studenten idag, i detta regn. Fast känslan av att ta studenten övervinner nog känslan av deppighet pga vädret. Men solsken gör ju oss alla lite gladare eller hur :)

Idag fyller min älskade Vilma 20 år också :D Grattis stumpan!! Hoppas det blir en jättebra dag för dej. Vi syns på fredag. Puss love

Nej, nu ska jag knoppa.
Det är en dag imorgon också.
Ciao

Lite bilder som ni kan få titta på. Det är ju alltid roligare att läsa bloggar med bilder. Eller hur?

None None


1. En somrig bild på mig för nån månad sen.
2. Jag och Daniel på nyårsafton, älskar dig!
3. Sebbe som gör något, inte vet jag vad. Nyaste bilden på honom iaf!
4. Min Ante som myser i vårsolen.
5. Min Tova som vill åt maten på grillen.
6. Jag och Vilma i sidsjön förr förra sommaren.
7. 7 juli 2007. Början på föralltid.
8. Jag och Danne i vintras, min sötnos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0