Hej allaaa!!

Publicerat: 2008-06-11 Kl: 17:02:15 | I kategori: Min vardag


Fyfan vad längesen jag skrev alltså. Har nästan glömt bort hur man gör, haha. Nejdå, men nu är jag tillbaka iallafall. Lucky you;)

Idag har jag inte varit på nån student. Känner typ ingen från Västermalm eller nån av skolorna som tog studenten idag,tack och lov. Jävla skitväder alltså :/ Blir ju nästan deprimerad här. Men imorgon tar min kusin studenten, Lina tar studenten och massa folk!! :) Roligt. Jag önskar att jag också kunde göra det. Vissa saker ångrar man här i livet.

Jag och Danne sov inte länge alls, han sov hela natten men jag kunde verkligen inte sova alls. Skitjobbigt. Kollade på One tree hill som vanligt. Hehe. Sen på dagen gjorde vi massa ärenden och sånt, sen drog ja o gjorde nåra saker som ja  behövde ha avklarade för mitt eget bästa, sen åkte ja hem... Kallt somfan ute, frös ihjäl herregud. Gruvar mig inför att gå ut igen. Sitter hemma nu och väntar på att Sebbe ska komma. Så längesen vi umgicks!! Ska bli kul :) Saknar min Danne redan iof, men jag får ju träffa han sen. Sötnos. Love you.

Nu ska jag dra. Skriver med all säkerhet mer senare. Ciao

Kommentarer
Postat av: vilma

emma maria slå på telefon så ringer ja sen puss

2008-06-11 @ 23:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0