Trött

Publicerat: 2008-07-01 Kl: 03:04:41 | I kategori: Min vardag


Fan vad trött jag är. Ont i halsen som fan och febrig, svettas hela tiden :( Jättejobbigt.

Tobbe är kvar här, vet inte när han ska dra.
Han ska hem till mig och sova iaf, och jag ska stanna här! Japp. Så är det.
Jag och Sandra ska lägga oss och se på nån film snart iaf, får se vad det blir. Sen lär ju hon somna. Jag kan inte somna nu.

Jag gjorde ett test på internet förut, nåt One tree hill test.
. Haha det var skitkul. Typ 40 frågor om OTH och jag klarade alla utom 1. Det var en fråga som var "Vad skulle programmet heta från början?" och det visste jag fan inte. Ravens var svaret iaf. Som basketlaget alltså. Ravens, det hade inte passat som ett namn till själva programmet, plus att laget skulle heta Ravens. Haley skulle från början heta Reagan också, sjukt fult namn. Tur att hon inte hette så. Men iallafall så är jag ett äkta One tree hill fan ;) Som klarade allt utom 1 fråga. Wooh ooh ooh. Wooow

Nu ska jag dra
. Orkar inte sitta här. Har urinvägsinfektion, det gör förbannat ont. Hatar att vara sjuk förfan. Snälla Gud gör mig frisk igen. Då ska jag bli en bra människa. Jag lovar.


Ciao.
/Emma


Daneil Valderrama Medina

Min älskade




Kommentarer
Postat av: matilda

vad tycker du om min nya design?

2008-07-01 @ 03:10:25
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0