Måste bara lägga in en bild

Publicerat: 2008-07-13 Kl: 04:03:55 | I kategori: Min vardag


Måste bara lägga in en bild på en kvinna som jag tycker sjukt mycket om. Har varit på en av hennes föreläsningar, läst hennes böcker och hennes nyutkomna självbiografi om sitt liv som knarkare och hur det var när hon gick igenom sin behandling. Underbar bok. Hon är så jävla stark som har klarat sig så bra i livet från att verkligen varit nere på botten. På samhällsklassens lägsta nivå. Hennes stora kärlek dog i en överdos. Det har hon tagit sig igenom. Hon är helt spektakulär helt enkelt. Har gillat henne sedan jag träffade henne för 4 år sedan och gillar henne lika mycket, om inte än mer, fortfarande. Om ni inte har läst hennes självbiografi så gör det! Den är helt klart läsvärd. Mer än så. Man rycks med och kan aldrig sluta läsa, den är rå i språket och hennes sätt att berätta gör så att man känner sig delaktig i historien. Hon skriver jättebra. De flesta känner nog igen henne från programmet Nyberg & Törnblom som gick på TV3 för kanske ett år sedan. Hon jobbar med att coacha människor genom livet och ses mycket i sammanhang kring självkänsla, vilket hon lär ut. Hon är helt enkelt grym. En av mina förebilder faktiskt. Mia Törnblom. Årets kvinna borde hon bli. Om det ens finns något sådant. Gör det inte det, så borde det införskaffas.


Mia Törnblom - Livscoach.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0