John blund, du är sen till vår dejt. igen

Publicerat: 2008-07-16 Kl: 04:13:11 | I kategori: Min vardag


Vart är John Blund när man som bäst behöver honom? Eller Danne. Jag är så himla trött. Vill verkligen somna. Försöker hela tiden. Jag är så less på detta. Imorgon måste jag sova med Daniel. Så är det bara. Vare sig han vill eller inte. Men det vill han nog. Han måste iallafall, hur som helst. Jag orkar inte med en till natt utan sömn. Vill kunna lägga mig ner och känna mig trygg och bara falla in i en djup sömn med fina drömmar. Och den ända vägen dit är genom Dannes trygga armar runt mig, att räkna hans andetag och känna hans hjärta slå när jag sakta somnar på hans bröst.


Det är himlen för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0