Jag och Lina pratar I-språket.

Publicerat: 2008-07-23 Kl: 17:33:53 | I kategori: Min vardag


Vi brukade alltid prata I språket med varandra förut. Nu gör vi också det. Såhär ser en konversation ut på MSN:

emma strandh. namnsdag säger:

i sprikit ir riligt

L. säger:

si jivli filt itt skrivi hihihihi

L. säger:

ji lite kinski

emma strandh. namnsdag säger:

hihihiihihih jig viiiit

L. säger:

dit litir misigt

emma strandh. namnsdag säger:

min min misti ji!

emma strandh. namnsdag säger:

ji

L. säger:

jig vit :/

emma strandh. namnsdag säger:

jig hillir mid!

L. säger:

hihihii

L. säger:

jig vill iki wikibird ni

L. säger:

min jig misti vinti hili kvillin

emma strandh. namnsdag säger:

jibbigt

L. säger:

ji

emma strandh. namnsdag säger:

dit ciklir smi ingir hir hili tidin

L. säger:

dit liggir in did ritti hir iti

emma strandh. namnsdag säger:

frim ich tillbiki

L. säger:

jivli idiiter

emma strandh. namnsdag säger:

iiiiiiiiiish

emma strandh. namnsdag säger:

ti birt din!!!!

emma strandh. namnsdag säger:

spir di inte?

L. säger:

hit kim niss simins tjijkimpisir

emma strandh. namnsdag säger:

jig skille ditt jig

L. säger:

ni

L. säger:

jig hir inti sitt din in

emma strandh. namnsdag säger:

virfir? him till dig?

L. säger:

jii.. simin ir ji hir i vittsir pi stidsmittin

emma strandh. namnsdag säger:

ihiii.. di firstir jig

L. säger:

ji

emma strandh. namnsdag säger:

vid tickir vi im dit di?

emma strandh. namnsdag säger:

hihihihi

emma strandh. namnsdag säger:

"ji"

L. säger:

ni firstig jig inti

L. säger:

skitsimmi

L. säger:

pippi tig min bil i drig i vig pi hilv-fillin.. tink im bilin gir sindir

emma strandh. namnsdag säger:

ij!

emma strandh. namnsdag säger:

virfir linir di it din??


Kommentarer
Postat av: Lina

hihihihihih dit ir riligt.

2008-07-23 @ 17:36:25
URL: http://prodigio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0