im that secret inside that you're keepin

Publicerat: 2008-07-15 Kl: 20:45:14 | I kategori: Min vardag


Hello gott folk. Idag känns mitt liv lite ljusare även om det är förbannat jobbigt... Men det är så det är - man utsätts för prövningar och det är bara att ta sig igenom dem. Har jag kommit på.

Idag har jag varit barnvakt åt mina småkusiner, sedan har jag mött upp mormor och gått på stan och köpt skor till jobbet. Letade fan överallt men hittade typ inga. Gick även in på fotoaffären där jag köpte min kamera, och hon formaterade bara kameran sedan så funkade den som vanligt igen. Så hon lärde mig hur jag gjorde det, så nu ska jag göra det varje gång efter jag har lagt in bilderna på datorn sa hon. Det rådet ska jag följa. Ska bara hitta min sladd nu då.

Idag ska jag sova med älsklingen :) Mysigt. Sedan imorgon är det jobb... Bara ca 5 timmar iof, men det är ju pengar det med. Och på fredag blir det 10 timmar. Totalt 25 timmar denna veckan. Braaa jobbat :D

Danne ligger och vilar, han är helt slut och mår inte så bra. Stackarn. Jag sitter bara här och har tråkigt.
Lyssnar på Kat Deluna. Mina hörlurar har dykt upp också. Danne hade dem, haha. Tjuven ;)

Nu ska jag kila.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0