04.02 och jag är wide awake

Publicerat: 2008-07-04 Kl: 04:49:47 | I kategori: Min vardag


Godmorgon folket. Ni är väl normala så ni har nog sovit i några timmar nu. Jag själv har för mycket att tänka på och oroa mig över så jag får ingen ro i kroppen. Är bara orolig och mitt hjärta slår 110. Jag har fortfarande inte sovit en blund. Försöker och försöker, men ligger bara och vänder och vrider på mig. Sängen känns för stor. Jag kan inte sova utan min Danne. Det är bara att konstatera. Jag saknar honom. Jag vill vara med honom nu. Ligga i hans trygga famn och somna skönt. Men så är inte verkligheten just nu. Jag får ligga här själv och titta upp i taket tills det är dags att kliva upp. Bara 5 timmar kvar ungefär. Fan vad lång tid...

Har iaf sett ett avsnitt av Criminal Minds nu. Det första avsnittet på säsong 3. Skitbra avsnitt alltså. Men alla de avsnitten är hur grymma som helst. Helt underbar serie! Älskar den. Fastnat för den ungefär som jag fatsnade för Kyle. I love it.

Nu ploppar det upp en bubbla på min skärm som meddelar att avsnitt 3 är färdigt. YES! Nåt som får mig att inte tänka så mycket, tyvärr är det bara tillfälligt. Varannan minut tänker jag ändå. Avsnitt 2 gick inte att kolla på, så jag får hoppa över det. Jag gillar det inte, men vad har jag för val? Ska ladda ner 4e avsnittet medans jag kollar på 3e, osv. Hoppas bara att 4e går lika snabbt som dethär gjorde. Så jag slipper vänta i 100 år.

Danne älskling amor vart är du? Jag blir så jävla orolig... Saknar dej honey. Imorgon ska jag krama dig tills du kvävs. Sen ska jag återuppliva dig. Hihi. Du och jag. Jag älskar dig min favorit.

Hittade en bild på mig och Keilie sen vi åkte till Paradisbadet. Känns som en evighet sen. Älskar henne. Sötnos.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0