förbannad!!

Publicerat: 2008-02-25 Kl: 19:46:05 | I kategori: Min vardag


fuck va less ja blir alltså. varför skulle livet bli just såhär ? jävla idioter som tror att dom kan komma o bestämma o bara ändra hela mitt liv o min tillvaro, pga den är "FEL"... tsss jävla horungar.. om mindre än 6 månader e ja 18 då säger ja bara bye bye till er sen kan ni dra åt helvete. förstår inte varför folk tror att dom kan uppfostra en 17åring? hur fan ska det gå till, lära en gammal hund sitta lixom. blir förbannad så in i helvete alltså!!!!!


saknar dej redan amor,hoppas vi syns sen. vill verkligen det.. :( Älskar dej!!!



sandra har kommit hem iallafall, ska gå ner till henne snart o snacka lite oså. pallar fan inte vara här alltså, JÄVLA KÄRRING.. o domdär jävla --- hatar jag, komma hit o moralpredika. fittor


dom flesta fattar nog inte ett skit va ja skriver men det skiter jag i. ni som ska fatta ni fattar, resten ptsss..




daniel / emma
te amo



ciao..







Kommentarer
Postat av: Frida

håll ut bara.

2008-02-25 @ 20:06:56
URL: http://www.iloveirony.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0