Trött på allt

Publicerat: 2008-12-18 Kl: 00:30:41 | I kategori: Min vardag


Just nu känner jag att jag vill lägga mig ner på backen och dö. Jag är så jävla less på allt som har med livet att göra. Så känns det just nu. Allting känns meningslöst och jag börjar fundera på vad meningen med livet är. Det gör väl alla någon gång. Men just nu idag så funderar jag extremt mycket på detta. Vad är meningen med livet? Kan någon säga mig det. Jag skulle nog vilja säga kärlek. Sån kärlek som jag skrev om härromdagen. Sådan kärlek gör en starkare. Den gör livet bättre. När man känner sån kärlek så är livet värt att leva. När man är glad att vakna upp till en ny dag bara för att få vara med den man älskar. Då leker livet. När man har en familj som är underbar. När man älskar sin familj. När man blir glad av att vara omrking dem.

Men annars då? Finns det inget mer?


..godnatt min älskade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0