Sömn

Publicerat: 2008-12-18 Kl: 15:15:23 | I kategori: Min vardag


Jag sov till alldeles nyss. Nu har jag tvättat ansiktet & borstat tänderna, satt upp håret och så.. Ska gå och jobba alldeles strax. Ska möta en kompis vid Ica först bara :-) Sedan blir det till att jobba. Tur att Moa jobbar ikväll.. I tisdags blev det lite jobbigt faktiskt när man inte hade nån man lixom kunde prata normalt med.. Känner ju inte Simon eftersom att han är ny så det blev mest lixom en massa snack. "Vad gick du på gymnasiet då" "Hur länge har du jobbat här då" osv. Men det ordnar sig ;)

Ewe håller på att flytta, och jag får dåligt samvete för att jag inte hjälpte till idag. Men jag ska hjälpa till alla andra gånger :-)

Xoxo
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0