Med Sandra

Publicerat: 2008-12-10 Kl: 00:56:49 | I kategori: Min vardag


Nu är jag med Sandra som bara sitter & tjatar
om att hon vill köpa en köttbullemacka.. Vi pratar med
Anders (hennes pojkvän) i högtalartelefon & han är rolig
att prata med. Jag är förbannad för att en viss jävla
idiot person som tigger pengar av andra inte ger tillbaka
dom som utlovat. Jag måste ladda på min mobil, fuck.
Jag ska ta ett abonemang, men inte förrän efter jul.
Vet inte vilket abonemang jag ska välja dock,
eftersom jag är en inbiten telian som Lina säger.
Så jag tror att jag ska ta Telia iallafall. Sånt som
Sandra har! Det är bra.. 3000 minuter och hur många
sms man vill för 600 kr i månaden. Det är väl bra? Eller?

Nu ska jag väl snart gå och lägga mig, ska lägga mig och
kolla på Prison Break. Så jävla spännande var det förra
gången. Jag höll på att dö. Men nu är fortsättningen! Wie.
Ska kolla på Andra Avenyn först dock. Greger är bög!!!
Shiiiiiiiit. Jag höll på att dö. Jag tycker att det är äckligt,
faktiskt. Jag har mycket fördomar. Så är det. Men det har
alla, så är det. Fast folk erkänner det ju inte.

Nu ska Sandra gå hem & äta. Och jag ska lägga mig..
Imorgon blire jobb & sedan ska jag och Sandra färga mitt hår.
Längtar tills Sanna ska fixa det blont... Jag passar mycket
bättre i blont hår. Men ibland får jag ju nåt ryck,
så färgar jag det brunt. Jobbigt. Haha. Men så är det.

Jag har fått en ny positiv syn på livet, eller iallafall ibland.
Oftast. Skönt att jag har en person som känt mig sen jag var
12 och som alltid stöttat & tagit hand om mig :) som jag har
försummat i flera år.. Tyvärr. Han är en jävligt bra vän iallafall.
En som alltid stöttar mig & ställer upp när jag behöver hjälp.
Alla mina vänner som ställer upp för mig nu när allt är lite
jobbigt.. Jag älskar er. Glöm inte det!!

M, E, S, T, V. Älskar er. Men det är
alltså initialerna på personerna som jag älskar.



Tobbe min älskade älskade bror & Evelina min allra bästa älskade vän, Sandra som alltid stått vid min sida sedan jag var liten. Och du, du vet vem du är, youre always saving me. Du är anledningen till att jag har återfått min positiva syn på livet, tack vare att vi fått kontakten igen. Tack för det. Du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta. Vilma som hjälper mig genom att låta mig prata ut & ställer upp på saker som ingen annan kan göra... Jag älskar er.


Keilie, min lilla amor, jag saknar henne jättemycket..
Det gör så ont i mitt hjärta att man ska behöva förlora
personer som betyder såååå mycket för en bara för att
andra personer är idioter.. Det känns jobbigt. Men så är
livet. Men vi får se hur det blir :) Julklapp får hon iaf. Sötisen.
Tänker på henne ofta och jag hoppas verkligen att
hon mår bra. Men det vet jag att hon gör :) Sötnosen.
Te echo de menos mi querida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0