shululu

Publicerat: 2008-04-17 Kl: 18:38:59 | I kategori: Min vardag


Shululu lilla lady ;D Idag har varit en rätt bra dag även fast jag har ont i benen som satan!! Kuk. Har varit och rännt här och där med Sebbe, kom nyss hem.. Ska snart gå ut på en promenad i det fina vädret tänkte jag, nu kan man ju iallafall andas ute. Höll på flyta bort förut, fy fan. Men man ska inte klaga :D Det är mysigt! hade varit mysigt om danne hade varit med idag ute åxo,i finvädret o allt. love

Skriver mer sen ikväll,känner mig inte så kreativ just nu. Ciao

Kommentarer
Postat av: Lina

Samma dag som studenten såklart ;) 12e juni :)

2008-04-17 @ 21:02:36
URL: http://prodigio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0