lista & sådär

Publicerat: 2008-04-28 Kl: 19:44:32 | I kategori: Min vardag


Fyfan vad trött jag känner mej, fortfarande. Men jag känner mej jättedålig & hängig, vet inte varför. Mår inte så suveränt iallafall :/ Jobbigt. Har alltså ingen skrivlust just nu, skriver mer sen.

Tänkte ändå bjuda på en lååång lista:

Namn Emma Maria Strandh
Födelsedag 16 augusti 1990
Hemstad Sundsvall
Ögonfärg Gröna
Hårfärg Blond
Längd 158 cm
Högerhänt/Vänsterhänt Höger
Civilstatus Upptagen med min älskade Daniel
Värsta ovanor Att jag verkligen kan sova sjukt länge
Stjärntecken Lejon är jag dåråå
Skostorlek 35
Är dina föräldrar skilda Nä, aldrig varit gifta. Fast dom är inte tillsammans så svaret på frågan är ju typ ja
Skor i dag Svarta reebok
Svagheter Massa massa..
Rädslor spindlar, uuuh.. Och getingar. Och allt som rör sig eller går under kategorin INSEKT
Mål för året Att sommaren ska bli så bra som möjligt
Det första du tänker på när du vaknar Vad är klockan !?

ANTAL
Antal piercings Tungan, naveln & öronen. Fast har haft i läppen & bröstvårtan
Antal tatueringar 1

FRAMTIDEN
Namn på barn Nino & Ella
Vad vill du bli när du blir gammal Rik somfan så jag kan göra vad fan jag vill
Drömjobbet Hellre är jag arbetslöst med massa massa pengar ändååå

FAVORIT
Mat Hm... Det är olika, har inte bara 1 favorit
Sport att kolla på, fotboll
Djur Katter och hundar
Glass Beror på vad jag är sugen på
Godis Choklad
Låt Hur fan ska man kunna välja EN låt?
Nummer 10
Tuggummi Stimorol med såntdär gott i.. MMmMm
Helgdag Juuulen
Årstid Sommaren
Tandkrämsmak Tycker inte om tandkrämssmak
Radiostation RixFM

HAR DU NÅNSIN
Varit kär Yes, är sjukt kär nu
Blivit dissad Njae, raggar inte direkt
Rymt hemifrån Ja när jag var liten ;P
Föreställt dig ditt ragg naken Ja men det är ju ingenting jag måste föreställa mig direkt ;)
Skolkat Förmodligen lite för ofta
Sovit utomhus Haha ja... Skönt ju
Gråtit i skolan Ja när jag gick på nacksta
Spytt i skolan Japp. Första dagen på gymnasiet! Hahaha
Velat bli modell Näe tack
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag Förmodligen
Sett en död människa Näe fyfan
Druckit alkohol Ja
Ätit sushi Nä och jag skulle aldrig göra det heller
Retats Haha ja

THIS OR THAT
Cider eller öl Cider
Pepsi/cola Cola
McDonalds/burger king Mcdonalds
Kärlek eller sex Så man ska välja bara en eller? För mej hör dom ihop
Choklad/vanilj Choklad
Jordgubbar/blåbär Blåbär
Kött/veg Kött
TV/Film Serier, love them... :D
Gitarr/trummor Gitarr tror ja. Trummor låter så mycke
Adidas/nike Adidas
Kinesiskt/mexikanskt Kinamat
Kakor/paj Paj, ååh va gott.. Med vaniljsås, jag dööör
Mtv/vh1 Mtv
Blind/döv Döv

KAN DU
Gå ner i splitt? Haha nej men kunde en gång i tiden
Skriva med båda händerna Jarå, men snyggt blire ju inte direkt
Vissla Nee
Blåsa en bubbla Om jag försöker
Ha dina ögon i kors Ja fan
Nudda näsan med tungan Hahaha nee..

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade Daniel som sover
Du pratade med Danne
Du msnade med Minns inte?
Du kramade Daniel
Du skällde på Daniel ;P

SENAST DU
Skrattade Igår (Vaknade för ett tag sen, är ju sjuk sa ja ju)
Grät Igår
Filmen du såg Gridlockd
Tuggade tuggummi Några dagar sen
Drog ett skämt Igår
Sjöng en sång Igår sjung jag "Köp varm korv" femtusen gånger så Danne blev galen, ha ha!

VAR ÄR DU
Vad ser man utanför ditt fönster Inget. Har persiennerna nere
 Lyssnar du på musik nu Nej.
Om ja, vad? ---
Vad har du på dig Shorts & linne
Vad är det på din musmatta Inget. En kudde

HAR DU NÅGONSIN
Blivit kalla hora Ja
Haft sex Ye
Ljugit om din ålder Ja gått på krogen då har ja väl ljugit för vakten men inte annars
Bråkat utan anledning Blir väl så ibland

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Druckit alkohol Nej
Rökt Jao
Shoppat Nej
Skejtat Näe, haha
Bakat Haha what, vill inte ha nån eldsvåda här!
Motionerat Promenerat bara
Solat Yes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0