godkväll allesammans.

Publicerat: 2008-04-14 Kl: 02:56:05 | I kategori: Min vardag


Tjena er. Förlååååt att ja aldrig skriver längre, men min dator är helt skadad. Har fått nåt jävla virus som ja verkligen inte får bort, så om nån har en xpskiva att låna ut så tar jag tacksamt emot den. Verkligen... :(

Allt är inte så bra just nu, långt ifrån. Som tur är har jag min Danne o det är jag verkligen glad över. Tack för all hjälp älskling, du är värd din egen vikt i guld. Älskar dej..

Om typ 1 månad kommer min älskade tobbe hem åxo. Längtar så sjukt mycket !!! Saknar honom så det gör ont, speciellt när allt är som det är så hade det varit extra skönt att ha honom hemma. Men snart är han här :) Inte långt kvar nu. Bara att bita ihop och hålla ut. Pratade med honom härromdagen iallafall, skönt var det.. Få prata av sig lite o höra hur han mådde och så. Och vad han har för planer för mig tills han kommer hem, hahah ;P Dåre. Vi ses snart! <3

Pratade med Evelina härromdan åxo, glad blev ja då :) Saknar henne och William.

Nu sitter vi hemma hos shabby och danne o han spelar xbox, o ja sitter vid datorn. Bobbo är också här, men han gör inte så mkt. Kommer då och då och sätter på massa Marley låtar från youtube, haha. Sebbe drog nyss, hoppas allt löser sej för dej min vän. allt kommer bli bra de blire alltid i slutet. I promise:)

Jag vill gå hem för jag är så jävla trött, vill sooova o mysa med min amor :D:D sötnos. Bra dag idag, skönt.. Såg nyss studio54 för första gången på femton år, den är skitbra, haha.. Hatar att datorn är fucked up, har så många bra filmer där. Vill se BabyBoy!!! Min favvofilm,ser den hela tiden. Får ju inte kolla på One tree hill för Daniel heller ;P hahah.. han hatar de,men det skiter jag i;) Kollar ändå jag :D Haha.

Nu ska jag glida vidare och läsa lite bloggar, man får ju passa på när man sitter vid en normal dator.. :P Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0