förlåt förlåt

Publicerat: 2008-04-02 Kl: 06:42:56 | I kategori: Min vardag


Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag. Vet att ni saknar mig ;) But im back now. Tänkte ge er en liten uppdatering, inte för att mycket har hänt men ändå. Iaf inte saker man kan dela med sig av såhär officiellt. Sitter vaken nu kl är 5 på morronen, pallar inte sova o vakna till samma skit imorgon som alla andra morgnar. Hur länge ska man orka egentligen? Idag var nog en av dom värsta dagarna ja varit me om.. :S Aja. Hade EVK idag, gick käpprätt åt helvete iallafall. Kul... måste hitta ett ställe nu. Ska leta lite på internet nu och så:) Min egen dator har fått virus, värsta störiga trojaner och worms o shit. Går inte o göra ett skit åt saken heller, testat alla virusprogram som finns i hela världen tror jag. Sen har jag gjort systemåterställning & formaterat om datorn, men inget hjälper.. fattar inte vad det är för jävla skitvirus. Om nån har en vista skiva att låna ut så tar jag tacksamt emot den!! (im in desperate need) Gick hem till sebbe förut och hämtade hans bärbara, så ja sitter på den nu.. Sebbe sover på min soffa inatt, den är ganska skön men tycker synd om honom eftersom han är fett lång o soffan inte lika lång, haha. Ja får perfekt plats i den, men de blir nog lite trångt för han ;P Han och danne har spelat xbox hela kvällen, o ja har gjort en massa andra saker. Färgat håret, duschat, plockat lite på rummet osv.. Klev upp 9 igår morse och jag har inte somnat än, vågar inte somna nu heller för ja ska upp kl 10 och gå på möte med mats kl 11. Kan verkligen inte missa det heller.. :/ Hade velat sova men vad gör man? hoppas iallafall att det blir lika fint väder idag som det var igår, verkligen grymt väder ute alltså. När pernilla skjutsade hem mig från evkn så gick ja från parkeringen o höll på svettas ihjäl för att det var så varmt. Not that im complaining.. ;D Skönt med varmt och ljust ute! Man mår bättre av solen har ja kommit fram till..


Tack danne min älskade sötnos, och sebbe kära vän, för det ni gjorde idag.. Vet ingen som skulle ställt upp så och gjort som ni gjorde. Verkligen tack för det!! (L) I owe you.. danne jag älskar dej, tack för att du står vid min sida no matter what.. i motvind och i medvind finns du vid min sida även fast jag inte förtjänar din hjälp. Älskar dej för allt du gör, älskar dej för att du finns där i slutet av dagen vad som än har hänt. Jag älskar att du får mig att le så lätt, du får mig att må bra för minsta lilla du gör.. Du lyssnar och finns där, som du har lovat, och jag ser verkligen upp till dig för det. Du sviker inte och jag önskar att jag förtjänade dig. Men jag älskar dej iallafall mer än allting annat,du har fått mej att inse vad kärlek är och jag kommer aldrig att sluta älska dig. Det kommer inte hända... Om jag inte hade hittat dig så vet jag inte vart jag hade varit idag. Allt hade varit värre än det är iallafall, det är tack vare dej jag står på benen nu. Det är genom dej jag får min styrka, min ork.. evigt tacksam för det amor. Glöm aldrig att o slutet av dagen så finns jag där, oavsett vad. Du är föralltid den enda jag älskar.


 Nu ska jag se på film. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0