Finväder

Publicerat: 2011-04-29 Kl: 23:14:05 | I kategori: Bilder


Idag var det ju också toppenväder! Gud vad man blir glad och lycklig i kroppen när det är så soligt och härligt ute. Jag har varit på stan en jättesnabbis och bytt ett par skor. Köpte först storlek 35 i förrgår, men dom var för små (så konstigt, det är ju min storlek :S men antar att de var små i storleken!), och hade då tänkt att byta till 36 idag. Givetvis fanns inte den storleken varken i stan eller i Birsta. Så då fick jag köpa en 37:a och köpa till sulor och hälgrepp, och då kändes det bra faktiskt. Jag måste bara införskaffa plåster så att jag inte får skavsår när skorna är nya och inte ingångna ännu.

Sedan åkte vi hem till Sandra. Både Haylee och Jasmine var två sur puppor idag, men det berodde på att de var supertrötta bägge två. Så vi åkte hem på en gång typ, och Haylee somnade på två röda i Sandras säng medans S och Jasmine var på ICA. När de kom hem så somnade Jasmine också. Så vi hade lite ensamtid, haha. Ovanligt faktiskt att de sover samtidigt när vi umgås :) Sen kom Evelina och barnen, så umgicks vi allihop. Ljudnivån var hög och det revs och slets i allting och bankades på saker och grinades och hölls på, härliga ungar :D Haha!

Imorgon är det party! :D Woho. Jag går ju aldrig ut, så jag är skit taggad. Hoppas ingenting förstör min dag/kväll imorgon, för då j*vlar kommer det att bli liv i luckan hos Fröken Strand. Haylee är självklart hemma med sin pappa. Det är skönt att man är 2, och slipper hålla på och fixa barnvakt och ha dåligt samvete för att man lämnar henne och går ut... Om det var så, så skulle jag nog inte lämna bort henne. Jag har ingen som jag känner att jag skulle kunna lämna henne till över en natt sådär. Ingen som står henne tillräckligt nära och vet tillräckligt mycket om henne för att kunna få henne att känna sig trygg och bekväm. Det skulle bli för omständigt, och en utekväll är inte värd så mycket för mig. Jag föredrar familjelivet och hemmakvällar med min dotter :)

Nu ska jag sova, är helt slut efter dagen. Imorgon kanske jag ska träffa min mamma på dagen, och då får jag tillbaka kameran :) Ska bli kul att se alla bilder sen helgen och så. Då ska jag bli bättre på att uppdatera med bilder och knäppa ofta! Kram på er, ha en fin helg.



Den osminkade sanningen! Haha :P


Fulaste bilden på mig haha, men kolla på gullungen :D MIN FINA DOTTER!

Kommentarer
Postat av: L

åh vara bara du ;) hahah nej jag skoja bara!! ska börja kommenatera din, för den läser jag också jämt:) din lilla flicka har också blivit så fin och stoor! hoppas du får roligt ute ikväll:) ska också ut tror jag, hihi! kram

2011-04-30 @ 22:19:57
URL: http://lillrauta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0