Irriterad..

Publicerat: 2010-11-30 Kl: 22:43:09 | I kategori: Bilder


Idag är en irritations-dag. Jag känner mig arg på allt. Jag vet att man inte ska låta saker och ting påverka en, men ibland blir det så iallafall! Jaja. Det är borta imorgon :)

Idag har vi haft besök av Haylees farbror, trevligt! Sedan har jag varit på stan och uträttat lite ärenden och så. När jag skulle åka buss, så visade jag bussbiljetten för chauffören, då sa han:

"Men lilla vän, denna kan du ju inte åka på."
"Jo, det kan jag väl. Jag har ju nyss åkt hit på den!"
"Men det förstår du väl, att du inte kan åka på den!"
"Nähääää, och varför inte det då!" säger jag, börjar bli irriterad.
"Men den har ju inga hjul... :)"
"GUD så rolig du var nu" sa jag... Hahah. Tog upp en massa tid!

Det är så synd om min lilla pärla.. Utslagen blir INTE bättre vad jag än gör. Vad ska jag göra? Vet inte. Jag tycker vi har provat allt, har bett om hjälp från BVC men det blir ju aldrig rätt. Vi får ju ingen medicin eller salva som hjälper. Lider med henne! Jag smörjer och smörjer för att försöka förhindra att det ska klias och bli irriterat ännu mer. Jag smörjer inte innan vi ska gå ut, alltså typ på morgonen om jag vet att vi har ärenden att göra så att vi måste gå ut. Om man smörjer huden innan man ska ut i kylan, så bildas små iskristaller mellan huden och salvan. Inte bra! Inatt vaknade hon kl 04 och var jättearg, vägrade somna om på 3 timmar. Jag höll på att bli tokig. Men jag tror det kanske var utslagen som störde henne, för hon kliar och kliar på bröstkorgen. Huga! Någon skrev att jag ska prova Hydrokortison, vilket vi givetvis redan har gjort.. Vi har fått stark kortison utskrivet, vilket inte heller hjälper.


Hon biter sig på tummen hela tiden också, så jag antar att fler tänder är på G. Inte lätt när man är liten inte!


Imorgon så kommer mina nya möbler :) Mellan kl 10-14 så skulle de levereras.. Kul ska det bli! Jag måste göra plats för dem bara. Vart ska dom stå? Danne är på jobbet den tiden så jag måste veta precis vart dom ska stå så att gubbarna som kommer kan ställa dom på rätt plats på en gång. Jaja, det löser sig.


Nu ska jag sova, godnatt!
Jag stör mig på att människor inte kan se hur det verkligen ligger till...


Gott att festa till det med en helt egen våffla.. Ser katastrofalt ut :) Haha!


Kommentarer
Postat av: Madde

Hahahah kör chaffören med den fortfarande=P Om de är samma, en halvtjock med musche.. han sa samma till mig för ett par år sen...

han skämmer jämt ut mig med alla sina dåliga skämt och kommentarer, muppgubbe =D

2010-12-01 @ 17:52:00
URL: http://madolf.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0