trött

Publicerat: 2008-12-31 Kl: 21:33:27 | I kategori: Min vardag


Sitter hos en kompis nu och dricker lite :-) Men jag är så oerhört trött efter inatt så jag tror att jag kommer att svimma inom kort. Kommer att sova som en stock inatt. For sure.

Fick ett samtal förut som var lite obehagligt, jobbigt kanske är rätt ord. Man försöker bygga någonting meningsfullt på egen hand, ta hand om sig själv och försöker skapa sig ett bra liv trots alla motgångar, men så fort man börjar komma på fötter och börjar känna att allt kommer att bli bra en dag, då händer någonting som gör att det man byggt upp bara raseras på två sekunder. Då är man tillbaka på ruta ett. Jag vill inte stå där och trampa. Jag vill vidare. Till något annat. Något bättre.

Nej, nu ska jag väl fortsätta umgås. Sedan ska jag gå ner till stan och möta Vilma :-) Inte träffat henne på ett tag så det blir nog roligt.

Jag uppdaterar senare inatt när jag kommer hem ifall jag inte däckar innan jag ens har hunnit lägga huvudet på kudden :-P Hehe.

Xoxo
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0