Inom mig brinner en kraft för dig ♥

Publicerat: 2011-10-23 Kl: 23:57:33 | I kategori: Min vardag


Men tjena'er bloggers! Whats up?

Min helg har varit helt amazing. Varför har ni inte med att göra men så är det iallafall. Tacksam för fina människor i mitt liv!

I lördags kväll så sov Haylee hos sin pappa, då fick jag lite välbehövlig ensamtid och göra vad jag ville. Hade en jätterolig kväll och natt och sov ut som fan imorse, även fast jag somnade sjukt sent, men men. När man är barnledig kan man göra lite hur som helst utan att behöva oroa sig för att kliva upp tidigt o va dödstrött.

När jag vaknade så slängde jag på mig kläder och åkte direkt och hämtade min babygirl. Hur underbart som helst att ladda batterierna lite och få ny energi! Det blir rätt påfrestande när hon är inne i en trotsperiod, när hon saknar viktiga människor i hennes liv som missgynnar henne... Samtidigt som jag själv är inne i en tung period. Så det var skönt att få vila huvudet lite och bara vara Emma :-) Sen nu på eftermiddagen har vi varit ute och lekt. Lagat mat och busat, badat osv. Nu sover hon sedan länge som en liten ängel i sängen. Hade inte med mig vagnen när jag hämtade henne, så hon har fått gå överallt idag. Det gick jättebra, superbra att hon blev så trött och somnade tidigt. Dagis och skola imorgon!

Nu ska jag ta tag i disken innan jag ska hoppa ner i sängen bredvid min ängel. Skulle behöva duscha, men frågan är om jag ska göra det nu såhär sent eller imorgon bitti tidigt? Blir nog imorgon bitti. Kommer ändå somna sent och vakna tidigt. Jobbigt att sova ensam.

Puss på er!

gravitationen försöker ta oss tillbaks till jorden
men vi svävar runt o tar ett litet varv runt solen
du och jag mot världen så länge ja har din närhet
skiner som tusen månar ett tecken för evig kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0