Svårt att sova

Publicerat: 2011-06-01 Kl: 03:12:45 | I kategori: Mina funderingar


Klockan är nu snart 03.00 och jag sover inte än. Jag ligger i min stooora säng och kan fan inte somna! Det är tyst utan min lilla älsklings andetag och hennes eviga bökande i sömnen :( Mammas hjärta!!! När hon sovit hos sin pappa förut så har jag inte sovit hemma, men idag gör jag det och det känns förjävligt. Ska aldrig mer göra det...

Igår var jag med babyliten hela dagen, vi hade mysmorgon med disco och massa bus. Sedan vilade hon på balkongen och jag fixade iordning lite här hemma innan det var dags att åka och lämna henne hos sin pappa.. Sedan åkte jag hem igen och fixade lite, och sedan hade jag lite annat för mig på kvällen. Såg äntligen Paranormal Activity 2, och fy faaaaaaaaaaan vilken äcklig film!!! Har ni sett den? Den var ju så hemsk (för mig iaf) på grund av barnet som var med. I Haylees ålder liksom. Oh my god.. Men jag kunde sova på natten iaf, haha. Efter jag hade sett 1:an så var jag livrädd i flera veckor efteråt. Jag är så rädd för spöken/andar/demoner - you name it. Allt som man inte kan se är jag rädd för och tror på till 100%.

Annars då? Umgåtts med Sandra hela dagen, varit på Birsta för hon skulle köpa ett par jeans som inte ens fanns. Helt onödigt att åka hela vägen på den jobbigaste bussen ever. Men men... Sandras ord är lag ;) Sedan var vi hemma hos henne och myste lite. Gosetjejen min!

Imorgon får vi se vad som händer och sker. Jag ska kliva upp tidigt och uträtta lite saker, sedan så ska jag hämta min bebe och hem och mysa. Jag ska ta ledigt från dagis åt henne hade jag tänkt, hennes semester börjar egentligen vecka 25, men på grund av omständigheterna så känns det lämpligt att ta semester nu redan. Så jag ska prata med fröknarna om det imorgon hade jag tänkt. Det blir bäst så...

Ja. Vad ska jag skriva? Det är jobbigt att skriva blogg när man inte kan skriva precis vad man vill och vad man gör eller känner. Det blir så ytligt på något sätt när man bara kan skriva det som passar sig, det som man vill att andra ska kunna få ta del av. Jag funderar på att låsa bloggen igen. På grund av hur min situation ser ut idag, och då jag vet att folk ääääääääälskar såna situationer och älskar att skvallra och snacka skit :-)

Nej. Nu ska jag lägga mig och fundera lite. Jag vet inte riktigt vad jag har satt mig i för situation... :S Detta kan ju bara sluta på ett sätt - dåligt. Jag vet ju faktiskt det. Men det känns som att det är värt att ta den smällen. Faktiskt... Är jag dum i huvudet på riktigt eller?

Godnatt vänner!
(och icke vänner som också läser)


This thing I have with you
Is not a feeling
A sense it is more
Like a state of mind ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Bor inte Danne hemma med er? :O Det hade jag fått för mig? Kram

2011-06-01 @ 19:02:58
URL: http://leatynell.blogg.se/
Postat av: Cattis

Har ni separerat?

2011-06-02 @ 21:07:47
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaha okej.. Hoppas att det var för din fördel då :)Och vad duktig du är som sköter allting själv med skolan och allt! Kram

2011-06-02 @ 22:31:31
URL: http://leatynell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0