Godkväll lovers (and haters)

Publicerat: 2011-07-22 Kl: 22:24:02 | I kategori: Bilder


Hej hej! Hemskt mycket hej!!!:)
 
Igår kom vi hem. Gud, jag har inte varit hemma i min egen lägenhet på över en månad. Kändes så befriande att komma hem, även om jag ogillar det starkt för att jag är ensam. Haylee är ju här med mig men hon sover ju så tidigt och då är jag själv hela kvällen! Hatar det... :( Men men, sitautionen är som den är. Inte mycket jag kan göra åt det. Då hade jag definitivt gjort det.

Idag tog vi en sovmorgon, såå mysigt. Så fort Haylee vaknade så väckte hon mig. Jag vaknade, låg och drog mig en liten stund för jag hade så svårt att öppna ögonen. Och så fort jag stängde ögonlocken i 1 sekund så fick jag en smäll i ansiktet eller på bröstkorgen. Hahaha, jag kunde inte låta bli att skratta ihjäl mig. Jag fick verkligen inte stänga ögonen! Tveksamt om jag ens hann blinka. Svårt när ögonlocken vägde 1 ton var...

Åt frukost länge, sedan badade vi och busade. Gick ut och lekte i någon timme och sedan gick vi in och la oss och vilade tillsammans. Vaknade och åt middag innan vi åkte in till stan och mötte Danne en snabbis, och sedan åkte jag o Haylee och tittade på kattungar som jag kanske ska skaffa! Haylan blev kär, och jag med i smyg. Fast kattjävlar luktar ju så illa. Men denna var så söööt :) åh! Då kanske jag kan vara ensam hemma även när inte lillan är här :P

Imorgon vet jag inte vad som händer. Ingenting förmodligen. Blir väl lite lekparkshäng, skulle kanske åka och göra en grej tillsammans med Evelina också men vi får se hur det blir med den saken :) Sola skulle jag behöva göra. Definitivt.

Åh, i hate doubting.. Känns så jobbigt!!

Nu ska jag fortsätta titta på En prinsessas dagbok efter den årslånga nyhetsuppläsningen om attackerna i Oslo. Fruktansvärt! Det känns hemskt att det är så nära.. Snart händer det väl här också, när man minst anar det typ.

Sup inte skallen av er ni som ska ut! Det är så jävla jobbigt att vara bakis ändå ;) Alla vi andra kommer att må prima imorgon när vi vaknar, he-he.

Puss på er mina älsklingar! :D



Haylee väntar på storfirren!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0