jahapp

Publicerat: 2011-01-23 Kl: 00:58:24 | I kategori: Min vardag


Hela veckan har jag legat en dag före. Alltså jag tror att det är söndag när det egentligen bara är lördag. I torsdags hade jag en fredagsmys känsla hela dagen. Idag har jag hela dagen trott att det är måndag imorgon. Irriterande!

Idag har vi inte gjort allt för mycket.. Dannes storebror med familj har varit här i ett par timmar. Haylee och Nathalie lekte som tusan, och Haylee skrek av skratt under hela tiden dom var här. Hon älskar Nana! Nana jagade henne överallt och Haylee kutade, hahaha det var så roligt. Sedan gick dom och jag uträttade ett par ärenden och har städat lägenheten och lagt lillan. Hon somnade utan större problem ikväll, skönt. Inte ens ett endaste grin, och hon sover fortfarande. Hon har inte ens gjort en antydan till att vakna.. Hur skönt? :) 

Idag har jag även varit lite deprimerad. Allt är FÖR mycket. Jag orkar inte! Önskar att jag kunde skriva om allt jag känner och tycker här i bloggen, men så fort man ens skriver minsta lilla grej så blir det en sån stor grej, så jag vill inte. Sedan är det jag vill skriva om alldeles för personligt, men jag kan bara uttrycka mig i skrift. Jag kan inte prata om sånt som jag egentligen skulle behöva prata om. Jag kanske borde träna på det.

Tack fina ni som kommenterade förra inlägget... Fast det ni syftar på var inte det som inlägget handlade om. Det handlade bara om en del saker som pågår i mitt liv just nu, men inte det som ni menar, som sagt. Det handlar om mycket "ytligare" saker om man säger så. Inte om någon i min familj. Ville bara klargöra det...
Men tack för dom fina orden ändå :) Jag blev jätteglad.

Nu ska jag gå och lägga mig med min fina kille och lilla tjej och sova. Jag är så trött och slut. Dagen idag har verkligen tagit på mig på ett emotionellt plan. Jag brukar inte låta det påverka mig så mycket, men idag har det verkligen trängt sig på som en objuden gäst... Kan inte folk snälla hitta på annat att prata om? Är det verkligen så jävla roligt att gotta sig i andras olycka och sorg? Förlåt att jag svär men jävla idiotmänniskor. Dra ni åt helvete! (Sorry men var tvungen)

Godnatt alla vänner. Kram på er och ta hand om varandra!!!

Kommentarer
Postat av: SVENSKK

SVAR: Ja, alltså jag har ju som sagt aldrig provat något annat än Semper så jag kan ju inte säga så mycket men Jamie verkar i alla fall må alla tiders på Semper. Det enda som jag som sagt märkt sedan han började med ersättning är det där med spyan. Det luktar verkligen - precis som du skriver f-a-n. Hahaha! Visste dock inte att det kan skilja så mycket från ersättning till ersättning men som tur är så spyr inte Jamie så ofta utan det blev lite spya nu efter vaccinationen tror jag. Men nu verkar han må bra igen. :) Och du.. äntligen någon som säger att Semper är bra för då är jag inte ensam. Haha!



Ja, det är nog dags att byta ut för han närmar sig ju 4 månader nu. Sist jag handlade här i dagarna så kom jag att tänka på det när jag stod i kassan men då orkade jag inte springa och byta så jag får nog handla en Baby Semp 2 nästa gång. Ska göra som du säger, byta ut något mål sådär ibland just i början. Tack, tack Emma! :D



Och du.. förrsten! Lägg upp lite mer bilder och så när du skriver. Är sååå mycket roligare att läsa. :D TIhihhihihii..

2011-01-23 @ 09:06:12
URL: http://svenskk.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0