2011

Publicerat: 2011-01-01 Kl: 01:48:33 | I kategori: Roligt


Då kom alltså året då min dotter ska fylla 1 år. Om 11 dagar. Herreguuuuuuuuuuuuud! Jag kan inte sluta tänka på det, ska min lilla lilla bebisflicka fylla ETT år? Så sinnessjukt. Vart tog tiden vägen? :)

Har haft ett fint nyår, lugnt. Grannarna har tokfest och jag blir tokig på musiken snart. Vi har varit hos dannes syster och ätit nyårsmiddag, mumsigt. Sedan åkte vi hem och tittade på rakterna tillsammans på tolvslaget. Haylee var vaken så hon såg dom också, roligt! Hon älskade det. 

Här kommer en liten lista som jag hittade, var lääängesen jag hade tid att göra listor ;) 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag födde barn! Haha.. Nä, men jag blev mamma :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga nyårslöften förra året...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, flera stycken! 
4. Dog någon som stod dig nära? Ja.
5. Vilka länder besökte du? Inga alls...
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Mer peeeeengar, men vem vill inte det? Haha.. Så vill jag ha en större lägenhet :)
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Självklart 11 januari då min fantastiska dotter föddes. Men även 9 januari då mitt vatten gick. Jag var livrädd.
8. Vad var din största framgång 2010? Att jag fick Haylee, kan man säga så? :P Jag har ju varit mammaledig hela året.. Nä men alla som har barn förstår nog att det största man kan få är ett barn!!
9. Största misstaget? Jag har inte gjort några stora misstag i år.. (He he. Det har ju bara pågått i 1 timme och 40 minuter;)
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, inte allvarligt iallafall. Om man inte ser förlossningen som att bli skadad :P
11. Bästa köpet? Måste nog säga Haylees Hello Kitty barnvagn...
12. Vad spenderade du mest pengar på? Räkningar och mat! 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mitt barn såklart.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Asså, vad tråkig lista detta blir, men äh. Nej men ända sedan jag fick barn har jag tappat stinget för att lyssna på musik, annat än när jag åker buss själv, då jag lyssnar på mp3. Men aldrig annars...
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Bakat mer!!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Lagt ner onödig energi på personer som inte förtjänar den :)
18. Hur tillbringar du julen? I år var vi på Kanarieöarna över julen.
19. Blev du kär i år? Nej, jag är ju redan kär jöö!
20. Favoritprogram på TV? 90210, Desperate Housewives, Svenska Hollywoodfruar, m.m..
21. Bästa boken du läste i år? Helt klart Breaking Dawn (Så länge vi båda andas) alltså Twilight för er som inte vet. Fjärde och sista boken... *saaad*
22. Största musikaliska upptäckten? Haylees vackra stämma när hon försöker sjunga en truddelutt.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Nej!
25. Något du önskade dig men inte fick? Allt :P Haha...
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jag var med Dannes familj i Sidsjön och grillade och hade trevligt. Dock så var det så satans kallt så jag höll på att förfrysa.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Samma som alltid, jeans och någon tröja.
29. Vad fick dig att må bra? Min Haylee och min Danne :) 
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Edward!
31. Vem saknade du? Min mamma



Ha ha. Suris. Vad lite hår hon hade!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Vilket datum var Haylee beräknad? :)

2011-01-01 @ 02:25:11
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Cattis

sv: Oj, ja då hade hon lite brådis ut :D

2011-01-01 @ 02:30:48
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0