Nostalgi (BILDBOMB!!!)

Publicerat: 2011-02-11 Kl: 00:16:08 | I kategori: Bilder


Hittade lite gamla bilder. Roligt att se :) Här är några!

Jag och Vilma i sidsjön för måånga år sen. Vilken body man hade ;) Haha!!
Jag och William
Två trötta fjortisar påväg hem från Ånge-discot ;) HAHA
William och Emmis

Jag älskar dig! Nyår 2007/2008
Vem kunde tro här att vi skulle ha en vacker dotter tillsammans? :-)


Paradisbadet 


Puss!

Sporthallen på tiden då jag fortfarande hade navelpiercing

Ewe och jag på min 18års dag

Vi tre


Jag och William vinner över hans mamma på poker
(eller finns i sjön...)

Glad bebis!


Undrar om jag skall klippa mig så kort igen? Var ju fint!

Jag och Vilma för bra många år sedan. 2005 kanske

Jag och Sebastian, någon nyårsafton. 2005/06 tror jag??

Min finaste, kloka, älskade, saknade Ante! Vila i frid, älskade vovve.

En nyfödd Jasmine :)

Min lilla bäsis flicka, bara 9 dagar gammal 

6 dagar gammal och arg på pappa

En häftig ultraljudsbild, v. 33. 
(för er som inte ser, så är det hennes näsa och läppar, underifrån)

Tjockmagen, ca 3 veckor innan hon föddes

Haylees första bad, det var ingen rolig upplevelse tyckte hon :(

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till Casper ♥

Fan va kul med massa gamla bilder!

Vill också blicka tillbaka men alla jävla bilder ligger på världens trögaste dator från is tiden!

2011-02-12 @ 22:05:56
URL: http://epmn.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0