Söndag!:)

Publicerat: 2011-08-02 Kl: 00:28:30 | I kategori: Bilder


Heeeeeeeeeeej lovers. Sorry för att jag är världens sämsta bloggare:) Men det är ju typ alla på sommaren. Ingen blogg är rolig att läsa alls. Utom typ toppbloggare som Daniel Paris, Alex Schulman, Katrin Zytomierska, Kenzas, osv. Alla andra mina standard-bloggar går jag inte ens in och tittar på längre. Alla bara skriver tråkiga saker. Men det gör ju jag också, fast jag läser ju inte min egen blogg ;)

Jaha. Vad har hänt in my little precious life?
I lördags var jag med Lina. Det var hur kul som helst eftersom vi träffas fruktansvärt sällan, synd är det för vi har ju roligt tillsammans :) Vi satt och pratade om killar och problem typ, haha. Sedan bestämde vi oss för att dra en oldie och stadsvandra, så gick vi runt i stan bara och kollade på fulla människor och pratade. Käkade glass och drack cola. Mumsi.

Idag har jag varit och badat på Himlabadet med Lillan. Mysigt, fast det blåste jävligt kallt alltså. Förlåt att jag svär men det finns inget annat ord än ett svärord där. Tyvärr. Sedan har jag hängt hemma hos min mormor hela kvällen typ, käkat glass och kollat på en dokumentär om att typ alla djur är homosexuella. Visste ni det? ;) Jag vet allt! Sedan har vi haft en livlig och fantastisk diskussion om invandrare. Min mormor är rolig hon, på många sätt och vis. Bästa momma!:)

Jag blev utelåst ikväll. Jag kom hem vid 20.30. Insåg när jag burit upp allt + Haylee för alla trappor att jag inte har nyckeln på nyckelknippan. Fantastiskt. Fanns inget annat att göra än att ringa Pemavakt och be dem komma och låsa upp dörren. 500 spänn rätt åt helvete för att jag var för tankspridd, lovely! Det absolut bästa var ju att det tog 2 timmar innan dom kom. Hur lätt är det att underhålla en trött 1åring i ett trapphus utan någonting att göra, plus att det var för kallt och för sent för att vara ute. Kul kul. Men nu är jag inne iallafall och jäntan sover sen några timmar tillbaka. Mammas allt!

Nu ska jag diska och sedan ska jag sova.
Godnatt




Jag är ju så vacker så man får ont i huvudet av att titta på mig!!;) Heee-heee-hee...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0