nu ska jag sova. Har ingen dator så blogge...

Publicerat: 2011-04-10 Kl: 23:55:28 | I kategori: Min vardag


nu ska jag sova. Har ingen dator så bloggen ligger nog nere ett tag. Datorn leder ingen ström, så den är totalt död. Imorgon är första dagen på dagis för Lillan :) hoppas hon gillar det! Hon gillar ju andra barn, men inte så mycket för dom är aldrig snälla tycker hon, haha. Nej men det går nog bra! Vi är ju med henne hela tiden. Min dotter - ett dagisbarn. Känns ju helt stört! Ska denna lilla människa, 9 kg och 70 cm lång, gå på förskola? Min lilla lilla bebis... Stackars mamma :( godnatt! Om någon har en dator som ni vill sälja till ett okej pris, lämna gärna en kommentar för jag DÖR snart utan en dator. Godnatt fina ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0