Busunge med stort B!

Publicerat: 2010-10-10 Kl: 15:18:12 | I kategori: Min vardag


Min lilla busunge till dotter har dragit bort ännu en knapp på tangentbordet.. Tror jag blir tokig :) Nu är det B:et som fattas. Tidigare har det bara varit esc-knappen och ctrl-knappen.. Dom använder man inte så mycket ändå ju! Men nu är det som sagt en bokstav, och det blir väldigt jobbigt att skriva efter en stund. Gahh! Får se om danne kanske kan fixa det sen... Hoppas de!

Idag har vi inte gjort nåt mycket alls. Tanken är att vi ska åka ut till Evelina o c/o, men det verkar gå segt med det. Haylee sover just nu, efter att ha sovit kasst hela natten.. Så det är skönt för henne att sova en stund nu :) Hon har sovit ovanligt länge.

Imorgon ska jag boka en tid på vårdcentralen för henne. Måste kolla upp denhär hostan alltså.. Tror det är luftvägsinfektionen sen förut som spökar igen.. Nästan säker! Men vi får se. Hoppas vi får en akuttid imorgon så vi slipper vänta.

Nej, nu ska jag göra nån nytta här innan lillis vaknar! Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0