Tandvärk, första krypstegen och tacos!

Publicerat: 2010-11-21 Kl: 23:35:33 | I kategori: Min vardag


Jag har ett hål i en tand, det gör för jäkla ont alltså. Det känns som att jag ska tappa tanden. Hemskt... Men jag har mig själv att skylla som äter godis och dricker cola på nätterna! Ska ringa folktandvården så fort jag vaknar imorgon. Måste få en akuttid så att tanden inte ramlar av, gud vad hemskt. Vad fult. Då hoppar jag i ån så att ingen ser mig. Haha, nej men huuuu vad hemskt.

Idag har vi inte gjort någonting överhuvudtaget. Jag har städat (behöööööövdes, är ännu inte klar!) och myst på :) Ätit tacos har vi gjort också. Gott som tusan :) Men jag orkade bara en, ibland är det inte roligt att bli mätt så fort. När man äter jättegod mat t.ex. Då vill man äta mer och mer men det tar bara tvärstopp.

Jag måste julpynta snart :) ska bli så mysigt!

På tisdag kommer min fina mamma hem, jag längtar jättemycket :) Hon ska även sova över hos oss då, så att vi kan umgås lite extra. Hon lovade även Danne att laga mat, haha. Tror att hon och jag skulle gå på bio också, men det beror på om Danne jobbar kväll eller inte. Jag har glömt att fråga. Isåfall går det inte, men då får vi vara hemma här och mysa istället.

Idag mina damer och herrar; har min lilla dam äntligen bestämt sig för att börja krypa. På riktigt alltså, krypa krypa. Inte åla eller hasa sig fram utan på alla fyra. Jag trodde hon skulle hoppa över det och börja gå istället. Känns helskumt att hon kan följa efter mig så som hon gör nu, och har gjort hela kvällen. Hon har jagat mig och dammsugaren runt hela lägenheten, hahaha :) Gosen min! Snart är hon 1 år, kan inte fatta det... 2 månader kvar bara. Jag tycker att jag är nyförlöst fortfarande jag ;) Haha, nerå men det känns som hon föddes igår. Eller i förrgår. Inte för 10 långa månader sen. Känns ju som en evighet. Min skatt! Tack för att du kom till mitt liv, vad skulle mitt liv vara utan dig? :)

Nu ska jag slappa lite och kanske titta på någon film innan jag ska hoppa i säng. Godnatt på er, hoppas ni haft en trevlig helg :) Har inga bilder att bjuda på då kameran varit urladdad och jag inte fått fingrarna ur och laddat den. Imorgon utlovar jag bildbomb. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0