Sorg

Publicerat: 2010-11-24 Kl: 23:26:00 | I kategori: Min vardag


Mitt liv är fullt av mörker just nu. Det enda ljuset är min dotter som lyser upp mitt liv... Och danne såklart. Fan.

Jag har ingen lust att skriva, har inget att skriva om så jag lägger nog detta på is på obestämd tid. Jag återkommer när jag har återfunnit lusten att blogga. Lusten att vara glad. Vill inte att detta ska bli en bitter-blogg. Har jag något att skriva så gör jag det i min privata blogg. Ni som har adressen och inloggningsuppgifterna dit får ju gärna kika in.


Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Grejen är inte att hon tar av sig den. :P Den åker av för att den är så stor för henne. Men jag håller med, man måste nog vänja dom redan från de att dom är mini mini liten annars lär dom nog inte gilla det alls när dom blir lite större. :P

2010-11-25 @ 09:54:47
URL: http://jenniferlodin.blogg.se/
Postat av: ewe

Ja jag kommer ihåg, men vi är nog inne på tredje jävla veckan jag är så trött på morgonen så jag vet fan inte vad jag ska göra.. Jo jag ska testa de men sover ju bara på en 90 nu. Tar typ en halv timma o söva hon varje gång. Måste hitta en ny metod

2010-11-25 @ 10:44:50
Postat av: ewe

Ja jag kommer ihåg, men vi är nog inne på tredje jävla veckan jag är så trött på morgonen så jag vet fan inte vad jag ska göra.. Jo jag ska testa de men sover ju bara på en 90 nu. Tar typ en halv timma o söva hon varje gång. Måste hitta en ny metod

2010-11-25 @ 10:45:29
Postat av: Anonym

Ja jag kommer ihåg, men vi är nog inne på tredje jävla veckan jag är så trött på morgonen så jag vet fan inte vad jag ska göra.. Jo jag ska testa de men sover ju bara på en 90 nu. Tar typ en halv timma o söva hon varje gång. Måste hitta en ny metod

2010-11-25 @ 10:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0