Seeeeeeeeeeeegt

Publicerat: 2010-11-05 Kl: 23:46:11 | I kategori: Min vardag


Jag satt från klockan 22:00 fram till 22:40 och försökte få igång internet, men det gav inte med sig. Jag höll på att kasta ut datorn genom fönstret, det brann för mig alltså. SKIT DATOR! Hatar min dator för tillfället, en riktig skräp dator är det. Den blir varm alldeles för fort, usb-uttagen är glappa, 4 tangenter saknas (haylees fel dock), den är bara allmänt trött min dator. Blä.

Idag har vi inte gjort något speciellt. Ringt en massa viktiga samtal bl.a. Jag fick en stooooor tung sten lyft från mina axlar, tack vare min söta mormor. Tack mormor, du är bäst! Sedan har jag varit och handlat blöjor och så.

Ikväll har vi ätit hamburgare till middag och jag missade min tvättid kl 18. När jag väl skulle gå och boka en ny tid så funkade inte ploppen :) Kul!!! Åh.. Idag är jag less på det mesta faktiskt.

På söndag ska vi till min faster Camilla och hälsa på. Ska bli jätteroligt :) Längtar! Hon har varit på Ullared och köpt lite presenter till oss, ska bli jätteskoj att se vad det är för något. Hon är så snäll.

Vill ju att mitt comviq internet ska fungera så jag kan ladda hem 90210! Det var SÅ spännande sist så det kliar i fingrarna på mig efter att få se det :( Har lagt ner One Tree Hill, det svider att erkänna det, men det har ju verkligen blivit så himla dåligt. Verkligen ap-dåligt. Det enda som händer är att Brooke grinar, alla grinar och är känslosamma eller säger "I love you" till varandra och grinar av lycka. Inget drama, inga intriger, inget spännande. Alls. Så det har vi gett upp, tyvärr. Men i will always love you, OTH :) Haha.

När ska min bebis ta och få någon tand?
Undrar jag. Hon är 10 månader snart och har inte fått någon tand ännu, haha. Gullen min :) Men det är inget fel med det.. Vissa får tänder tidigt och vissa sent. Som jag skrivit förut så är jag glad så länge hon inte har några tänder, tycker det är sååå sött när dom har det där tandlösa smilet :D Haha!

Sen vill jag passa på att gratulera min fina vän Jennifer och hennes kille till deras vackra dotter Alexandra! Grattis bumsi. Nu är du mamma ;) Jag och Haylee vill komma och hälsa på, så fort du känner att du orkar. Kram på dig och bebisen gumman!!!


Nu ska jag sova. Internet och datorn går waaay to slow för att jag ska kunna ladda upp någon bild här... Sorry!

Kommentarer
Postat av: jennifer

ja, jag kan tänka mig det alltså. men det är så svårt att förstå hur man kan känna sådan kärlek till sitt barn alltså. kärlek till sin pojkvän, sina vänner, sin mor, far, släkt osv i all ära. kärleken till sitt barn är något helt otroligt. Vi får ses någon dag till veckan kanske :) puss gumman.

2010-11-06 @ 14:56:17
URL: http://jenniferlodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0