Sommar?

Publicerat: 2010-05-24 Kl: 21:23:13 | I kategori: Haylee 4-6 månader


Idag tycker jag verkligen att det har varit ruggigt ute. Jag har frysit precis hela dagen, tyckt att det varit jättekallt. Undrar om jag håller på att bli sjuk? Har fruktansvärt ont i halsen också, vilket jag har haft sedan jag vaknade imorse. Vi får väl se, hoppas verkligen att jag inte blir sjuk. Jag har inte tid med det.

Idag har vi varit hemma på dagen och lekt med pappa. Jag fick sova till 11 ungefär, underbart.. Sedan tjatade Danne hål i mitt huvud att jag skulle kliva upp! Så då fick jag göra det tillslut, haha. Tog ett morgonbad med Haylee för hon skulle egentligen ha badat igår kväll, men hon somnade i vagnen innan vi kommit hem så fick hon fortsätta sova..

Vid 16 tiden åkte vi och mötte Ewe Thelise och William. Åkte till Nacksta och hämtade Williams gamla gåstol hos Sandra. Haylee ska få en ny av sin farmor men tills dess ska vi låna denhär :) Snällt av Evelina! Haylee älskar när man skjutsar runt hon i den, sötnosen mammas.

När vi kom hem så gick jag, lillan och D till Ica och handlade middag. Det blev pizza ;) Haha, var skithungrig så jag orkade inte vänta på att maten hemma skulle bli färdig osv. Så då fick det bli pizza, gott det med.

Nu på kvällskvisten har vi varit ute i lekparken här utanför och gungat, lillan älskar det haha. Ni som är vän med mig på Facebook kan titta på mitt filmklipp "Haylee gungar", hon är skitgullig när hon gör de :D Haha! Mammas lilltroll.. Så det har vi gjort idag. Nu sover baby H och jag ska hoppa in i duschen och sedan ska jag också sova.



Vackraste du.


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Ååååh, så himla söt! :D

2010-05-25 @ 11:26:32
URL: http://sigrid.bloggplatsen.se/
Postat av: ewe

fiiiiinaste håkanbråkan :D

2010-05-25 @ 21:01:19
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0