Anna Wahlgren, ditt jävla popcorn

Publicerat: 2010-05-04 Kl: 01:08:06 | I kategori: Min vardag


Har suttit och läst på Anna Wahlgrens hemsida. Vilken jävla tok-kärring. Jag personligen HATAR kärringjävlar som ska säga "Men jaaaaaaag har haft 300 barn, så jaaaaaag vet hur man ska göra" IDIOTER. Alla barn är olika!!! Alla barn fungerar inte likadant. Alla barn är enskilda individer med unika behov. Gud jag blir så irriterad...

Jag skulle aldrig låta min dotter ligga och skrika halsen av sig för att inte "vargen" ska komma och ta henne, och "rädda henne inte från vargen" eller vad fan Anna W snackar om. Hahahaaaa. Att barnet är rädd för vargen och att man ska liksom visa barnet att vargen är ju inte farlig, hahah. Typ så. Jag fattar ingenting. Männsikan har inte ens haft ett jobb i hela sitt liv, bara varit hemma och sett till så att ungarna inte lär sig att vara rädd för vargen. Dåre.

Varje gång min dotter ska sova så lägger jag bara ned henne i hennes säng. Alltid. Varje gång, även om hon så bara ska sova middag i en kvart. Jag sitter inte och nattar henne och gungar och vaggar och vjyssar - för att jag inte behöver det. Hon har lärt sig självmant att komma till ro och somna på egen hand. Det är inget jag har tvingat henne till dock, eller ens tränat henne till, inte på något sätt försökt få henne att somna själv, utan hon har bara gjort det. Jag tycker tvärtom att det är mysigt om jag får vagga henne till sömn ibland, men hon somnar helt enkelt bäst om hon får göra det ensam. Med min hjälp såklart - att ge henne nappen om hon spottar ut den, att lägga snuttefilten över hennes panna och bredvid kinden, att lägga hennes lilla rosa gris bredvid hennes ena kind så att den ligger där tätt tätt mot hennes ansikte. Att smeka henne på pannan tills hon somnar ifall hon är lite orolig någongång, att pussa henne och säga "mamma älskar dig, sov gott så ses vi imorgon amor, hjärtat, vännen, gumman (eller vad jag nu kallar henne just då)" alla såna saker gör jag. Men det är hon själv som kommer till ro och somnar.

Men OM hon inte var en sådan bebis, utan behövde vaggas till sömn och gungas och sjungas för och ja gud vet allt - alla barn och föräldrar har sina egna sätt - så SKULLE jag definitivt göra det. För hennes skull. Om hon behövde att hennes mamma gjorde någonting så finns det inte ens en chans i världen att jag skulle tveka en sekund på att hjälpa henne.

Anna Wahlgren - hoppa i ån.

Kommentarer
Postat av: ewe

hahah inge galen eller :P fattar knappt nånting mästerbloggarrrrnnnnnnnn;)

2010-05-04 @ 17:26:47
URL: http://evelinapersson.blogg.se/
Postat av: Nikita

js hon verkar helknäpp den där människan , har sett nån film me henne en gång där hon visar hur man "ska" vagga ett barn hon typ slår det skithårt i rumpan . kärring är vad hon är

2010-05-06 @ 22:40:37
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0