Middag och sånt

Publicerat: 2010-03-13 Kl: 21:08:44 | I kategori: Haylee 0-3 månader


Idag har vi bara varit hemma. Hela Dannes familj har varit här och så har vi käkat middag, spelat spel och sånt :) Haylee var vaken i ungefär en timme, sedan dess har hon bara sovit. Haha, det slår ALDRIG fel. Så fort hon är med mycket folk så somnar hon, hon vill inte umgås denhär lilla tjejen. Sedan lagom till folk ska gå så vaknar hon.

Nu ligger Danne och Haylee och leker i soffan och jag sitter vid datorn för första gången idag. Jag har tvättat massa kläder som jag ska hänga upp nu. Frågan är bara vart jag ska hänga dom? Ingen aning, det är fullt på tvättstället. Men det löser sig.

Imorgon ska vi gå och träffa min mamma. Ska bli roligt för det var längesedan hon fick träffa Haylee också! Hon saknar ju henne hela tiden :) Så denna helgen blir det en riktig mormor-farmor helg för lillan. Men det är roligt det.

Nu håller jag seriöst på att SVETTAS ihjäl. Ska ta dendär duschen nu tror jag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0