Bilder

Publicerat: 2010-06-16 Kl: 15:51:35 | I kategori: Haylee 4-6 månader


Idag har vi inte gjort ett strunt :) Varit på Ica bara, inget mer alls.. Skönt som tusan. Haylee har nyss tagit sin nap och nu sitter hon i mitt knä och vill trycka på tangenterna.

Klockan 16 ska vi gå till tvättstugan och tvätta, känns som jag alltid tvättar men så är det när man har en bebe som alltid dregglar eller spyr ;-) (bra att ha henne o skylla på kanske, haha)

Gud, jag har ingenting att skriva om känner jag.. Förutom att jag håller på att svälta ihjäl, så jag ska väl sätta igång med något att äta innan tvättstugan!

Uppdaterar senare.


Tjena, här är jag!


Blivande baskettjej? Nää.. Det tycker inte mamma!


Kommentarer
Postat av: Delar med mej av lite info.

OM inte barnet vill dricka drycker.. så kan frukt vara ett alternativ.



Prövat vatten? Alla barn gillar inte mjölk.



Info: Du förlorar konstant vätska genom svettningar, utandningsluft och avföring.

Därför gäller det att du ersätter den förlorade vätskan kontinuerligt med mat och dryck.

Maten innehåller faktiskt en avsevärd andel vatten. Kokt pasta är ungefär till hälften vatten.

Detsamma gäller bröd. Kött innehåller 60-70% vatten beroende på hur du tillagar det.

Frukt är nästan 90% vatten, även om det finns vissa frukter som innehåller lite mindre vätska, till exempel banan som ”bara” har 80% vatten.

2010-06-17 @ 22:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0