Promenad

Publicerat: 2010-02-12 Kl: 20:34:11 | I kategori: Min vardag


Jag och lillan tog en sväng på Ica förut. Hon somnade i vagnen så hon fick ligga där en stund medan jag diskade, sedan vaknade hon och ville ha mat :) Efter en stund så såg jag att hon verkligen var trött, försökte natta henne som vanligt men hon kunde inte riktigt slappna av på något konstigt sätt. Lillstackarn min :( Så jag klädde på henne och tog med henne på ännu en promenad i vagnen, och då slocknade hon direkt. Älskling. Hoppas att hon sover en stund nu *peppar peppar* eftersom hon har varit vaken heela dagen! Mamma är trött nu.. Ska göra kyckling med ris och currysås nu, ska bli gott. Sjukt sen middag - jag vet. Men våra tider är helt rubbade, så är det bara och det kan vi inte göra allt för mycket åt just nu. Det blir bättre snart! Men jag måste äta, så är det ju - tyvärr, känns det som ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0