Godmorgon onsdag

Publicerat: 2010-02-17 Kl: 11:48:17 | I kategori: Haylee 0-3 månader


Visst är det onsdag idag? Jag tror det. Haha, helt dagvild... Men så blir det när alla dagar ser i princip likadana ut ;-) Men jag älskar det. Älskar livet med min fina dotter.

Inatt har jag sovit rätt så bra ändå. Jag och Haylee somnade på soffan tillsammans framför Vänner efter att hon hade fått sitt "midnattsmål", haha. Hon blev proppmätt, spydde ner hela sig själv och hela mig, så tvättade jag av henne och bytte till en ren, torr pyjamas och så somnade vi. Så sov vi i soffan i säkert 3 timmar, hur mysigt som helst. Sedan vaknade hon och skulle äta. Bytte blöja och gick ner och la oss, myste en stund och sedan somnade vi :) Goooos.

Så har hon sovit tills klockan 9 imorse, så jag är rätt utvilad ändå. Blir väl trött någonting på eftermiddagen antar jag, men då får jag vila då. Jag vet inte om jag kanske ska åka in på stan idag och köpa ett fotoalbum? Eller jag kanske måste till Birsta... Vill gå på Panduro för jag vill köpa ett album och göra lite som scrapbooking aktigt. Har ju beställt en miljon bilder på lillan. Vet inte vart jag ska göra av alla :) Ska skicka några till pappa Danne, några till farmor Luz och sedan ska min mamma få ett par stycken ville hon. Alla som vill får väl :P Hehe. Men vi får se vart planerna bär av idag! Vi ska iallafall käka middag här ikväll är det bestämt.. Så jag får väl åka innan dess då, helt enkelt. Måste träffa Evelina och hämta kläderna som vi beställde gemensamt från HM, hon till sin baby i magen och jag till min baby utanför magen, haha. Ska ta och ringa upp henne om en liten stund!

Nu börjar Haylee bli hungrig, så jag ska ge henne lite mat =) Ha en trevlig dag i snöovädret! Kom på att jag kanske inte ens kan gå med vagnen i detta väder?? Tuuungt somfan att dra ju.. Åh :( vill ju UT. 



Vackertass


Jag och en ihopknölad, trött Haylee haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0