Juldagen

Publicerat: 2010-12-25 Kl: 13:40:53 | I kategori: Bilder


Igår hade vi en mysig julafton, trots allt som varit dagarna innan... 

Vi var hos min faster först, åt god julmat och hade trevligt. Tomten kom med en massa fina presenter till min Haylee och hon blev INTE ledsen när tomten kom, haha! Jag var säker på att hon skulle börja gråta. Men icke det! På kvällen åkte vi till Dannes familj och firade med dom. Trevligt. Vi åkte hem på natten, trötta och glada över våra fina presenter :) 

Idag sov vi länge, vi var så himla trötta. Nu leker lillan med sina leksaker från igår, och jag ska börja packa upp våra jag med. Hon fick två st lära-gå-vagnar av tomten... Känns en aning onödigt. En rosa Hello Kitty från Brio, och en likadan fast svart. Sjukt att den med Hello Kitty är 100 kr dyrare, just för att det är en katt på den liksom. Fast dom är exakt likadana och från samma märke! 

Detta fick Haylee (orkar inte skriva allt, men en del iaf):
- En Hello Kitty lära-gå-vagn
- En gunghäst
- En rosa bil, liksom en sån där lära gå bil
- En anka som sjunger ABC och såna saker
- En telefon som sjunger olika ramsor
- Ett H-K (Hello kitty) mat set
- En Didriksson 1913 overall
- Två tavlor
- En Barbie varukorg med matvaror
- En rosa gris som nöffar och går
- Massa kläder från olika personer
- En docka som gråter och säger olika ord
- En liten docka med nappflaska och korg
- En stoooooooor H-K filt
- En svart lära-gå-vagn från Brio
- En disney mobiltelefon
- En HK-affisch

Sedan fick hon gosedjur, kläder som sagt, armpuffar som man simmar med, osv osv. Jag orkar inte skriva allt! 
Tack alla som köpte julklappar till henne iaf :) 

Jag fick presentkort på IKEA, massa ljus och tavelramar och fina bokstäver och såna saker. Jag är jättenöjd! Tack så mycket. 

Nu ska jag ge lillan mat... :) God fortsättning på er!


Mina fina julälsklingar och Jano :) (Haylee har ett sår på näsan för er som undrar)

Haylees möte med tomten...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0