Tragiskt

Publicerat: 2010-09-01 Kl: 00:16:19 | I kategori: Mina funderingar


Idag har varit en tragisk, sorglig och förjävlig dag. De flesta av er vet nog vad som hänt redan. Jag lider så fruktansvärt med min älskade vän och min älskade guddotter. Jag finns alltid här för er. Alltid alltid alltid.
Att livet kan vända på två sekunder, helt otroligt. Så fort det kan gå... Fy! Så nu ikväll har lillan fått vara med sin pappa medans jag har varit hos min vän. Det är helt ofattbart, jag har inte riktigt tagit in det än känner jag. Det känns helt overkligt...

Kommentarer
Postat av: ida

:( hållermed, hur fort allt kan ändras.. tragiskt :(

2010-09-01 @ 01:18:48
URL: http://idaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0