Schizofrent väder

Publicerat: 2010-04-18 Kl: 00:14:22 | I kategori: Bilder


Vilket idiotiskt jäkla väder. Jag gick till ICA en sväng vid en sisådär 20:30. När jag promenerade dit så var det härligt ute, så gick jag in och handlade - och när jag kom ut var det blåsigt som jag vet inte vad och KALLT. Fick leta fram halsduk, mössa och vantar som jag som tur var hade under vagnen. Annars hade jag frysit ihjäl. Knäppa väder alltså, hoppas att det blir bättre imorgon.

Nu sover min dotter, hon är så jäkla bökig ibland :) Det är sött men hon har ju börjat bli stark, så hon slår en i ansiktet och tar tag i näsan eller läppen eller vad hon får tag i. Så slår hon bort nappen en gång i minuten, osv osv. Vet inte varför hon är så bökig ibland, men hon bara är så tror jag. Inte för att det gör någonting, det stör ju inte.. Och det sker bara innan hon kommit in i djupsömnen. Så nu ligger hon och sover så sött, lillgumman min. Gud, tiden går så fort. Jag hinner inte ens med!!! Önskar att man kunde stanna tiden lite, och bara få njuuuta lite till av bebistiden. Snart är min tjej stor! Inte för att jag inte vill att hon ska bli stor, alla åldrar har sin charm - men ni förstår nog vad jag menar. Bebistiden kommer aldrig tillbaka, och den går så himla snabbt. Tänker på mammor i andra länder som bara får vara mammalediga i typ 8-12 veckor. Hur jävla sjukt är inte det, tycker jag. Ska man behöva lämna sitt lilla nyfödda barn när det är 3 månader gammalt? För att gå och jobba. Man hinner ju inte ens knyta band med barnet innan det är dags att lämna det.. Näe, tur att man bor i Sverige! Tack och lov. Även fast vi har ett idiot väder.

Nej, nu ska jag passa på att sova lite. Mår så fruktansvärt dåligt. Mina ögon är uppsvullna och röda.. Åh.
Godnatt


Tack älskade D, för att du har skapat denna underbara tjej med mig.
Jag älskar er mest i hela världen. Mina vackraste. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0