Stress

Publicerat: 2009-09-18 Kl: 17:19:22 | I kategori: Min vardag


Vaknade med 9 nya sms som jag hade fått inom loppet av en timme. Hehe, mina vänner gillar att dampa ;-) Ne då men det handlade ju om någonting viktigt. Så det var bra! Men jag hade slagit av vibrationen så jag hörde ändå inget.. Men dom visar ju iaf omtanke o det är alltid bra.

Åkte ner på stan och mötte upp Sandra & Jasmine, sedan Evelina. Satt en stund och pratade med Ewe innan jag tog bussen hem. Ella blev såååååå glad när jag kom, haha. Lillbusan har varit ensam hela dagen!! Jag som alltid är hemma hela dagarna... Lillgumman hade tråkigt. Nu är hon galen och mysig på samma gång, klättrar överallt och ska vara med. Sitter i fönstret och tittar ut på stora världen. Dags att gå ut med henne snart igen. LILLAN! Jag är så kär i henne. Mammas lilltjej!!!

Nu ska jag snart åka hemifrån igen. Här kan jag icke vara längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0