Pizzabak

Publicerat: 2009-09-16 Kl: 18:49:36 | I kategori: Min vardag


Gud vad jag är så fruktansvärt less på denna jävla värken nu. Håller på att få ett psykbryt här. Men jag har iallafall fått lite alvedon nu, men det verkar icke hjälpa... Ska bada senare tänkte jag, duschade förut men det hjälpte inget speciellt. Men bada kanske underlättar lite. Massage skulle jag behöva.

Nu håller jag och mami på att baka pizza, medans vi väntar på mormor min som verkar ta 900 år på sig. Segpropp. Men man ska väl inte stressa gamla människan heller, haha. Lika bra att inte gnälla när hon ändå ställer upp o hjälper till :-)

Nej, jag har inte mycket att skriva om känner jag. Internet is still going strong iallafall! Bra det. Det underlättar ju en hel del, fast samtidigt inte.

Ella är så jävla sugen på denhär pizzan alltså. Hon är där o ska äta skinkan hela tiden. Någon hade råkat stänga ut henne på balkongen nyss, lillgumman!! Inte för att hon led något speciellt av det, hon satt på balkongräcket och sov hon i friska luften... Haha. Kanske spanade efter Edgar.

Uppdaterar senare. Förhoppningsvis.
- Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0