Nostalgibilder

Publicerat: 2009-09-29 Kl: 17:50:03 | I kategori: Min vardag


Jag satt och pratade med Sebbe på msn, så sökte han efter en gammal lunarsida. Då loggade jag in på min egen och hittade en massa gamla bilder :-) Roligt. Idag saknar jag verkligen mina hundar. Det gör ont i mitt hjärta för att jag saknar dem så mycket. Älskade Ante. Älskade Tova. Jag saknar ihjäl mig efter er...

Här kommer iallafall några bilder, lite roligt att titta tillbaka :-)


Jag och babywilliam några dagar efter han kommit hem från sjukhuset :)


Jag och världens minsta älsklingswilliam myser på 45an


Long time ago. Thomas, Sebbe, Filip och jag hemma hos Sebbe 2006


Jag och Evelina hemma hos mig 2002 ;-) Snyggingar!


Jag och Danne på sjukhuset 2007


Jag och Lina :-)


Jag, Ante & mamma på ICAs parkering. 2005? Tror jag


Jag, Sebbe och Stefan på julavslutningen i nian


Jag och Sebbe nyårsafton 2006/2007. Spelar chicago på fyllan haha


Jag och Vilma för jääättelängesen i mitt lilla rum på Midälva:-)


Jag och Zofie på Vårruset 2004. Haha vi sprang alltid Vårruset


Dålig bild, men jag o Lina iaf


Jag och min älskade mami 2005...


Min finaste älskade Ante


Min finaste Tova baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0