längesen nu

Publicerat: 2009-09-07 Kl: 21:19:52 | I kategori: Min vardag


Var ett tag sedan jag skrev.. Har inte så mycket att skriva, har ju somsagt inget internet så det blir så långa uppehåll så att man inte kan skriva vad som helst utan att förvirra folk.

Sitter hemma hos Evelina nu iallafall och tar det lugnt bara. Väntar på att Roast på Berns ska börja :-) Verkar skitroligt! Hoppas det är så bra som man tror så att man inte blir besviken. Då blir jag arg.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Sover så himla dåligt nuförtiden, somnar inte in förrän runt 8tiden på morgonen. Sjukt jobbigt, behöver ju sömnen.. Men igår kväll så somnade jag iallafall relativt tidigt, var så himla utmattad. Till följd av det så vaknade jag kl 9 imorse, sjukt tråkigt när man inte har någonting att göra på dagarna. Somnade dock igen vid 12tiden så det var skönt. Vila lite :-)

Ska ta sista bussen hem sen, så less på att bo i Bredsand för fitt Njurundabussen går ju en gång varje år ungefär. Man måste verkligen planera in vilken tid man ska åka och så. Skit jobbigt!!! Fel att bara ha kvar Bredsandsbussen? Idioter.

Har ingenting att skriva. Bara massa tomsnack. Man kanske ska ta bort bloggen? Fast det känns ju onödigt ifall man skulle ångra sig nångång, då måste man göra en helt ny och börja om och massa skit. Kan ju vara roligt att gå tillbaka ibland och läsa vad man skrev för flera år sen och så. Men jag skulle behöva en header Frida? Fast jag har ju ingen bild... Får ta och knäppa en så det blir någon ordning på torpet.

Nu ska jag lägga mig och dö i soffan medans jag tittar på 2½ men.

- Emma




favoritkillen spelar gitarr ;-) haha sötnos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0