illamående!?

Publicerat: 2009-09-29 Kl: 20:16:16 | I kategori: Min vardag


Jag kände av det förut idag också på eftermiddagen. Illamående. Men jag vägrade, så jag låtsades inte om det. Men nu har det kommit tillbaka. Jag mår så sjukt illa så jag vill bara kräkas. Men jag vägrar det också. Vad kan det bero på tro? Ska ta tempen nu iallafall. Känner mig verkligen febrig...

Detta dygn och säkert morgondagens inlägg kommer att innehålla en massa klagande från min sida! Så jag varnar er - vill ni inte läsa om sånt så kan ni hoppa över att läsa min blogg tills jag blivit frisk igen!

Jag har iallafall tagit dendär jobbiga promenaden bort till ICA nu. Köpte en goood cola som smakade så bra. Så nu ska jag gå ner och lägga mig och titta på veckans One Tree Hill. Sedan blir det Andra Avenyn kl 21.00. Blir helt perfekt timing, om jag skyndar på lite.

Ha en trevlig kväll, och njut av att ni är friska! Ni som är det, alltså.
- E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0