Efter en lång, skön dusch

Publicerat: 2009-09-29 Kl: 00:47:32 | I kategori: Min vardag


Nu har jag duschat i ungefär en timme. Helt underbart! Det enda som känns jobbigt är att jag måste gå och lägga mig med blött hår. Jag hatar att göra det, men jag har verkligen ingen kraft överhuvudtaget att ens titta på hårfönen. Så då får jag leva med blött hår inatt. Är man sjuk och lat så är man!

Idag har jag iallafall inte gjort så mycket. Tog en sovmorgon eftersom jag var sjuk när jag gick och la mig igår, sedan har jag vaknat minst 6 gånger inatt, sprungit på toaletten, vaknat och druckit vatten/cola för att jag var så torr och tjock i halsen. Så jag har inte sovit bra alls. Då tyckte jag att jag var värd att sova lite extra imorse!

Klev upp och käkade frukost, satt vid datorn en stund och läste tidningen och så. Laddade min mobil en stund så att jag iallafall skulle kunna ha lite batterier. Sedan tog jag bussen hem till min mormor i Nacksta för att hämta en karta Alvedon. Jag har inte sååå mycket feber, den har gått ner under dagen. Nu har jag undertemp istället. Undrar hur det kan komma sig? Jag brukar ALLTID ha 37,5 som normaltemp. Nu har jag 35,6. Fryser som en skata. Men vad gör man? Jag ska ringa vårdcentralen imorgon om det inte blir bättre med detta.

Nu ska jag lägga mig i sängen, mysa med mina två älsklingar och titta klart på KyleXY innan jag ska försöka slå igen mina gröna. Det är en ny (förhoppningsvis bättre) dag imorgon också!

Sov gott mina vänner.
- Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0