Aint no sunshine when she's gone

Publicerat: 2009-09-25 Kl: 18:12:52 | I kategori: Min vardag


Idag har det varit en kaotisk dag. Jag är så jävla besviken och ledsen. Förstår inte för allt i världen hur man kan bete sig så dåligt gång på gång? Göra samma jävla misstag 900 gånger. Jag blir så frustrerad för jag kan inte göra ett skit heller, bara stå bredvid och hoppas på bättre tider... Det är så jävla jobbigt dethär. Hur ska man orka med allt som händer?

Jaja, nog om det... Har inte så mycket intressant att komma med. Jag har nyss tagit en lång välbehövlig dusch. Mitt hår är helt efterblivet idag. Jag fick seriöst tvätta det 3 gånger med shampoo och balsam för att det kändes felande. Hela håret känns konstigt. Det är något som inte står rätt till! Hmm. Hoppas att det går till sig lite senare. Jag hatar när håret inte känns bra. Då förstörs hela mitt humör.

Ikväll ska vi till Erika och ta det lugnt bara tror jag. Käka lite och så :-) Tar med mig datorn dit så jag uppdaterar senare, då kanske jag har något roligare att skriva om.

Ciao.
Emma


Kommentarer
Postat av: madde

hejsan! jag har köpt den på Lindex för 199kr,superpris för den är verkligen jättefin och tjock!=) Annars har kappahl söta ochså!=)

2009-09-25 @ 20:42:35
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: madde

hehe! samma här går aldrig på dom affärerna! men kan ju säga att dom är dom ända som har fina overaller!!!!!!=) Sen kan jag tipsa att cubuc har jättefina barnkläder!!!=)

2009-09-26 @ 00:51:01
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0